X-Factor Ziynet Sali

X-Factor Ziynet Sali

X-Factor Armağan

X-Factor Armağan

X-Factor Ömer Karacan

X-Factor Ömer Karacan

X-Factor Emre Aydın

X-Factor Emre Aydın

X-Factor Türkiye 2014

X-Factor Türkiye 2014

Star Işığı X Factor 16 Yaşında Atakan Hani Benim Gençliğim Nerde

13 Şubat 2014 Perşembe

Yeni Bölüm X Factor Türkiye Star Işığı Atakan Hani Beni Gençliğim Nerde Performansı

Kanal d ‘nin yeni yarışma proğramlarından X Factor Star Işığı Yarışmasında 17 Şubat Pazartesi Akşamı Yarışmacılar arasında henüz 16 yaşında olmasına rağmen Ahmet Kaya’nın Hani Benim Gençliğim Nerde Şarkısı İle Geceye Damgasını vurdu.Yaşının Küçük olmasına rağmen şarkıyı en güzel şekilde seslendirdi.

Atakan X Factor Star Işığı Yarışmasına Katılmasının Sebeblerinden Biri Barış Türkülerini X Factor’de Söylemek İstediği ve Kendimi Çok üstün görmüyorum hiç bir şekilde görmekte bence bencilik olur sözlerini kullandı.Yazımızın devamında atakan’nın tanıtım fragmanını bulabilirsiniz.


X Factor Atakan, Star Işığı X Factor Atakan, X Factor Türkiye Atakan, X Factor Türkiye Atakan Hani Benim Gençliğim Nerde, X Factor Türkiye Atakan Son Bölüm, X Factor Türkiye Atakan 2.Bölüm İzle

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder